Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

UMRAH AKU PERGI~


Emm...saje je aku tulis mcm tue, hehehe! Actly, bukan aku yg pi pun tp aku punye ehem2 yg nk pi Jumaat nie (15/05/09). Hari tue istimewa untuk dier coz pada hari tue gak adalah tarikh lahir dier. Hari tue juge dier akan merasa pengalaman ke tanah suci. Alahai...bestnye dier. Tue laa...padan muke aku, dulu suruh simpan duit x mau skang just tgok org pi je laa. So, kerana hari tersebut adalah hari best untuk dier...aku nk gak pas sumthing b4 dier fly. Tgu je laa...benda dh ader cume nk anto je, hehehe! Aper2 pun...harap dier sudi terima. Dgr2 dier naik fly dari Singapura...dekat kot if dari UTM. Klu nk pi KLIA jauh n last2 dier singgah gak kt Changi International Airport kt Kota Singa tue. Aper2 pun, aku sentiasa doakan yg terbaik untuk dier n sume rombongan. Moga dapat pengalaman paling bermakna kt Tanah Suci. Dapat be
ribadat ngan tenang n dapat bawa balik ole2 utk aku nanti, hehehe! Pergi n pulang dengan selamat, InsyaAllah.

Dengan harapan pada tarikh tersebut, aku dapat bersama-sama dier kt area Taman Molek,Tampoi. Dapat lambai dier n kasi kata-kata semangat sebelum dier berangkat. Walaupun x dapat bersama mengerjakan umrah (coz aku x simpan duit, huhuu!) tetapi jika diizinkan satu hari nanti aku dapat pergi bersama-sama dier. =)

Nak dijadikan cite plak...Jumaat tue aku dari pagi sampai malam ader kursus kepegawaian. Tak tau laa sempat pi ke idak, huhuhu! Cedeynye...tp, klu x dapat pun aku harap dier faham n nak dier tau doa aku sentiasa untuk dier. Amin~

p/s : x per...camera aku dier pinjam...kire pengganti aku laa tue, hehehe!


Selamat berangkat ke Tanah Suci dan mendapat keberkatannya. Salam sayang~

0 comments:

Newer Post Older Post Home