Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

Cuti sekolah nie nak buat aper ek??


Emm...

Best tul laa coz aku dh kt umah skg nie, hehehe!

Melaka mmg best! Aku balik smlm bersama-sama saudara Kuchai yg kacak. Pas tue lepak sat umah dier makan nasi lemak yg best n pi jumpe Apit kawan Kuchai lalu kami minum2 di K5. Kt saner...aku terjumpe Bell r. Kenal Bell x?? alaa...budak TESL Coh. 2 tue...skali dier nk karaoke daa...open plak tue.Kire klu dh tahap gitu punye open, ternyatalah suara dier sedap bak. Merdu2 mcm M. Nasir tue or garau2 mcm Mawi. Tp dier x garau laa, hehehehe! =p (jahat mulut ko nyah!)


Nak buat aper ek cuti 2 minggu nie...igt nk pi Kelantan coz Palo kawin. Tp, cara gak klu aku pi Kajang je mase dier angkat nikah. Sape laa nk follow aku nie, huhuhu! Aper2 pun nti aku roger Capix laa coz dier jd photographer kt saner. Capix...aper macam???


Nk jadi cite...aku punye laa hangin satu badan biler tau b4 balik ari tue bilik aku x jadi stor. Spoil keta btul laa...dh parah aku nk clear bilik n kemas2 barang. Sampai kul 6 petang gak laa aku dok kemas2 n pas tue trus balik. Biase klu stor leh je packing n letak dalam locker, pas tue lock. Baru laa care... Hope komputer aku selamat laa kt bilik stor tue, huhuhu!


Lagi satu...Sabtu 30 Mei 2009 ader konsert Lefthanded kt Stadium Negara. Care gak klu dapat pegi tapi x der kaki r...tiket ader laa dalam RM40 klu x silap. Dgr2 Amy Search pun ader gak...alaa~ bestnye...kt JB ari tue x dpt pegi tp nasib baik ehem2 aku ader n dier laa sudi teman kan aku, hekhek! Dgr2 gak dier dh beli HP baru...Nokia agaknye. Banyak plak duit dier...maklum r org pandai simpan. Aku pun nk simpan gak laa so kena blajo x kuar umah. Dok terperap je sambil mkn karipap..haha!


Aper aku dh giler nie...ok laa! Chow~

7 comments:

lefthanded cara r....duit xda la plak bai...

May 30, 2009 at 3:17 AM  

konsert2 ni ajak sodek la....ko tu tak kuar umah,mimpi la jang...hahahaha...dtg kl meh singgah umah k

May 30, 2009 at 8:13 AM  

konsert?aku nak ke surau..jom join?

May 30, 2009 at 11:44 AM  

roy

di perenggan yang ke 3..frasa 'angkat nikah' adalah salah.sepatutnya akad nikah

-sodex-
bakal guru

May 30, 2009 at 11:45 AM  

Qayyum : tue laa pasal bro...waa, gigit jari laa gini nk tgok konsert lg. adoi~

Pady : hahaha...tq, mmg nk dtg suatu hari nti...nk merase umah baru, hehehe!

alihanafiah : Ek...alamak, kaki konsert ajak pi surau laa. =)
xper...aku saje je tulis angkat Sodek coz pas akad nikah leh trus 'angkat' kaki n sebelah mlm 'angkat' lain plak, hekhek!

June 3, 2009 at 8:15 PM  

mak ai.. aper main angkat2 nie..
ei, aper nak jadi para2 cikgu maktab nie..
rusak student nant..

hehehe

July 11, 2009 at 11:51 PM  

Angkat air semayang laa maksud dier...baru x diganggu syaitan. X gitu sume bdk2 mktb? =p

July 14, 2009 at 4:47 PM  

Newer Post Older Post Home