Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

Menanti Kepulangan Si Dia~

Salam...


Berjumpe lg kawan2 n sape2 yg termasuk blog aku nie, huhu!
Mule2...aku nk cakap nie, mcm dh lame je x menulis dalam blog. Aku balik kg laa, melepaskan tekanan exam nie, hehehe! x laa...aku balik anto moto je. So, mgu depan dh start cuti n aku balik tumpang keta orang, Haji Kuchai =p

Nie baru sampai maktab, mule2 je aku usha blog aku nie. Rase2 malas plak nk tulis tapi x per laa, skali skala x study (x terjawab krang mampos aku...hope dapat jwb paper killer sok, huhuhu!).

Masuk ari nie dh hari ke 9 my ehem2 mengerjakan umrah. Rase mcm dh lame x jumpe dier. Yea laa...mase dier ader, rase tiap2 saat r msg tp nie jarang2 je. Btul laa org kate, biler sesorg tue dihilangkan sekejap, datang rase kepingan nk jumpe wlupun kadang2 kita x penah nk menghargai atau bersyukur. Tp, aku bersyukur coz walaupun dier jauh tp kadang2 dier ader msg n call. Call ader gak sekali ari tue...waa, hepy giler dapat dgr suara dier. Cian gak coz dier kate kt saner dier berdarah hidung n pening2. Myb terlalu panas agaknya...msg dier yg aku dapat petang td pun dier tanye pasal myself n my examination. Alhamdulillah...dier chat2 saje n sok mungkin berangkat pulang ke tanah air. Moga selamat perjalanan yea kamu!

Mase kt umah...aku rase byk menghabiskan berehat je kot. Lagi2 saudara Lambak ader bersama coz dier yg tolg ride kn moto my ehem2, huhuhu! Thank Lambak...nti senang2 dtg r lg umah aku..kite rematch PES. Aku tau ko x puas ati ngan kehebatan aku kn, hahaha! Teringat ko dok luar tgh2 mlm coz aku tertido n umah kunci plak...hehehe! Nasib baik aku terjage klu x mengasai laa ko dok luar berkawan ngan nyamuk. Silap2 influanza A pun lepak ngan ko skali, hehehe! Teringat gak detik2 b4 kite pi karaoke n bro yg x tutup zip tue. Aku harap next time dier pasan zip dier x tutup n hope memberi peringatan pada kite gak as lelaki yg berzip, hekhek!

Aper aku melalut melutut nie...dh laa, nk solat. Pas nie nk study. Sok nk dapat A. Salam~

5 comments:

semuge mendapat A~~

May 24, 2009 at 10:21 PM  

thank2...hehehe!

May 24, 2009 at 11:32 PM  

gila jiwang...saba ye sat lagi balik la ehem2 tu....fizik ko A kn?

May 25, 2009 at 11:47 AM  

kpla ko!!! Bru wat td ngan rase blur2, hahaha! Sial tue per ek??

May 26, 2009 at 4:14 AM  

Rose : Tq Ayu...

May 29, 2009 at 8:24 PM  

Newer Post Older Post Home