Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

BARCA laa wei...hahaha!

Hehehe....
entry nie saje nk wat kipas susah mati ManU yg terlalu mengagungkan kelab "syaitan merah" tersebut panas ati. Jgn mare2 ea...hehehe! Saje usik2 bulu ketiak korang.

Pg nti ader laa Liga Juara2 yg paling aku tgu...yea r, aku Arsenal so Arsenal dh awal2 gulung tikar masjid so aku berpaling tadah sokong Barca coz aku sejak lahir alergic skit kt ManU...yea r, syaitan sape nk sokong. Btul x? So...awal pg nti...aku dapat rase kn ManU kena Ganyang...mau gak r 3-1. Care x tangapan awal aku nie, huhu!

Tp...klu ManU menang skali pun...aku pasti x kan puas ati coz ManU ader pelakon terkenal @ Ronaldo. Lgpun...aku x nak r tgok si Devil tue pertahankan gawang sampai 10 org pertahanan. Baik main guli mcm tue...mmg r strategi bertahan n main counter attack tp aku x mau r tgok ko bertahan n buang bole je...main bola laa wei, aku bayar laa!!! (ceh...teremosi plak...). Aper2 pun...aku dipihak E'to mlm nie...maklum r, anti MU. huhuhuu...

Pada sape2 yg anti ManU...leh laa komen kr bawah nie, hahaha! (ketawa syaitan)

Peace...no war!



2 comments:

aku malas cakap banyak la bro...sat gi kite tgk same2...sape yg kene gulung tikar masjid..

May 28, 2009 at 1:04 AM  

hahaha...x per2. Aku paham, ManU dh berusaha keras~ =p Tp, Messi - Ronaldo mmg ader namapak beza r, Messi da best player maa!

May 28, 2009 at 12:36 PM  

Newer Post Older Post Home