Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

Kursus bersama En. Aru~

Berjumpe lagi...
Untuk kali ini...aku nk share skit pasal diri aku nie, hehehe!
Memandangkan skang nie aku ader Kursus Kepegawaian PISMP ambilan Januari 2007, aku terlalu letih plak. Maklum laa...kena pi saner pi situ, terbang saner terbang situ =p Kena uruskan peralatan olahraga dan lain2 nye. Nk jd cite...surat peralatan pun aku x sempat nk kasi kt En Adib selaku ketua Jabatan PJ, huhuu! Harap dier x mare laa... (En...makan encik~). Tp, overall kursus aku ni bermanfaat laa...aku leh jadi pegawai yang berkaliber dan peserta acara lompat jauh n lari 4x100m...laju wooo, hahahaha! (gelak jahat...ahem~). Kat bawah nie aku punye 'kehaibatan' melompat...pas nie senang skit nk melompat pi maner2~





Saat nie gak...aku rase si dia dh sampai ke Tanah Suci untuk mengerjakan umrah. Amek flight kul 2 pagi td n myb sampai area 9 or 10 pagi tadi. x lame...8 jam je~ Moga dier tenang mengerjakan umrah. Tp td area 2 petang dier call plak...nk bgtau dh sampai agaknye...tp malangnye ak x agkt coz no Mxs tgl kt bilik n no clcm aku plak batt dier kong, huhuhu! x per...nti ader rezeki dapat laa bercakap lg. Aper laa keadaan dier saat nie...???



Sok ader laa acara kemuncak Kursus aku nie...doakan aku yea. Amin! Menang dapat cawan IPGM yg limited edition, hehehe!

Salam~

1 comments:

Hehehe...sekali siku jatuh belakang daa~

May 17, 2009 at 6:14 AM  

Newer Post Older Post Home