Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

SAYE GUMBIRE...


Naper aku gembire coz aku baru je balik main bowling. Friendly je ngan cikgu2 skola...best wooo~ Tp, nk cite kt cni ader laa wat julung2 kalinye aku main CLEAN GAME!!! Hahahaha...ader laa 6 kali strike n sume spare...bagai dunia ini aku yg punye, hekhek! Sayangnye...x amek gambo as bukti, klu x dh wat frame tunjuk kt org kg, ngeh3x!

x sabonye nk main...walaupun aku rase peluang nk menang tue mcm susah ckit tp tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yg tau... =)

Gambo di atas cume sebagai penyeri blog. Mintak izin ea tuan punye gambo, ader kena bayar royalti aper2 tak?? hehehe... Insan itu pun bleh tahan juge balingannya. Silap2 leh kalah woo aku...suke fight2 ngan dier.

Pada Ayu...jgn serik main bowling. Kite leh main nti mase cuti2, ajak Along n Mak Su Ella. Power Mak Su Ayu tue~ =p

8 comments:

Tak nak maen~ Observer takpelaa.
:P

July 17, 2009 at 8:14 PM  

hekhek...

July 17, 2009 at 11:05 PM  

wah bole tahan ko roy...aku dah tak larat la,dah tua..hehehe

July 18, 2009 at 2:11 AM  

hehehe....aik, rendah diri nmpk. Ko simpan tenage ea 25 July nie. Cuak laa nyah gini, hehehe!

July 19, 2009 at 6:58 PM  

ish.. aper nyah2 nie...
kang jd btul2 kang..
merana y...=)

July 19, 2009 at 11:14 PM  

disebabkan anda telah xpose gambar sy tanpa kebenaran.. anda didenda, KFC.. ari isnin nie.. hehe

July 20, 2009 at 12:52 AM  

roy mmg tere men boling...

August 8, 2009 at 12:07 PM  

Ali : hahaha...ko lg terror Sodeq. Bola swing tue...strike plak tue, siot je!!!

Waheda : KFC boikot laa...kedai tepi jalan je r, hehehe!

August 8, 2009 at 1:04 PM  

Newer Post Older Post Home