Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

MAJLIS PERTUNANGAN BRO GUA


Salam...pas gua balik skola n pas penat gua dok belit kn budak2 gua, skg gua nk menulis plak kt blog gua nie. Nie pasal abg gua laa yg atas gua tue...dier dah beso pnjang n dh leh jd bapak org pun. So, b4 jd bapak org...dier kena r merisik n bertunang anak org tue. Majlis berlangsung pada 12 Julai 2009 4 ari selepas birthday bro gua. Mmg dier nmpk bersemangat n bersungguh2 menjayakan mjlis yg julung2 kali family gua melibatkan diri. Sebelah paginya ada laa skit kenduri n tahlil serta doa selamat b4 berangkat hantar rombongan kt Kg Peringgit, Melaka. Sebanyak 8 biji kenderaan gak r termasuk saudara mara, jiran2, sahabat handai termasuk laa sidang Joe kg aku...sampai area 2.30pm n gua pun memulakan tugas sebagai jurukamera x bertauliah. Gambo yg gua upload nie dr cam digital Samsung gua...kamera DSLR Nikon milik sepupu gua x sempat nk upload r coz gua dh balik JB. Tue nti2 r... So, enjoy laa tgok pic2 gua upload nie. x yah komen coz gua x suruh komen pun, haha! Ok...adios berambus~


Nie gambo time kenduri kt umah gua b4 Zohor...org2 surau pun dtg gak~

Nie plak gambo pas sume dh kenyang...mkn ketupat n nasi impit je. Tambah plak buah2an tempatan n kuih muih. Simple sudey~ Pat tue kena kasi space skit nk melantak kt umah perempuan plak, hekhek!

Nie r DSLR yg gua pakai...blaja laa ckit2. Kire nie 2nd job r amek kt majlis2 gini, huhu! Teka r model per...hua tau, malas nk bgtau lu!


Doa selamat pas selesai perbincangan...siap pantun2 tok imam tue, maklum laa Negeri Melaka penuh adat. Mase bace doa laa gua snap giler2 punye smpi tok imam pinau mate tgok cahaya flash gua, hahaha!


Last but not least, bakal akak ipar gua, InsyaAllah klu ader jodoh. Kak oo kak...cepat la ek bro saya masuk pinang akak. Cepat saya dapat anak buah, hehe! (Tibe2 gua pakai 'saya' as tanda hormat laa beb). Nie gua buli kaw2 punye...biar akak tue cium tgn mak gua smpai lebam, haha!

Aper2 pun...tahniah laa pada abg gua n sume yg terlibat. Moga ada rahmat n cepat2 disatukan, InsyaAllah. =)

6 comments:

Nanti kn pula majlis pertunangan gua, huhu~

July 14, 2009 at 4:45 PM  

This comment has been removed by the author.

July 14, 2009 at 7:31 PM  

ee.gatal~~
repot kt Toktam kang..

July 14, 2009 at 7:31 PM  

nak tgok clear muke akak tu... huhuh

July 14, 2009 at 8:07 PM  

sabo2 ea sume...gambo yg sepatutnye ader pad camera lain...sori bangat~

July 15, 2009 at 5:52 PM  

Rose : Tok tam pun ckp gitu gak... ' Dh gatal nk kawin laa tue..' hehehe..

July 15, 2009 at 5:52 PM  

Newer Post Older Post Home