Blogger Template by Blogcrowds Blogger Layouts

DAA HAMPIR TUA AKU UPERNYE~



Pic nie adalah bdy aku yg ke-19...saat dapat meraikan bersama bonda n sahabat, Hariz Zamzuri


Rase dh lame x ajuk iklan mi SEDAAP nie..."KATE...LIDAH BOLEH BOHONG, RASE..TAK LIDAH TAK LEH BOHONG!!". Biler tgok je iklan nie b4 or after Upik Abu dan Laura...aku tergelak sorg2 mcm org x siuman, hahahaha! TAK...ak just nk share je coz sok ader laa Hari Tua aku...25 Juli 2009. Genaplah umo ak 22 tahun...dh beso pnjg upernye anak cikgu Yahya nie, huhu! Tarikh nie gak aku dilahirkan ke dunia 22 tahun yg lalu di Hospital Besar Melaka oleh Kamsiah bt Ithnin iaitu bonda tercinta jam 5. 25 minit pagi. Time Subuh mase nie..org kate, sape2 lahir time Subuh lembut hati. Tah laa...tapi aku mmg lembut pun bukan lembut 'nyah' tue ek. =p

Actually...pas solat Jumaat td, imam dok mengingatkan supaya lebih bersiap sedia menghadapi pandemik H1N1 krn ader org dh mati pun. Moga aku, keluarga, rakan2, n sume insan di atas muka bumi nie bersabar n tabah. Ujian hadir untuk mnguji kita hingga kita menyedari bahawa kita nie insan yg lemah n kerdil di sisiNya.

Pas balik...aku get ready siap2 kn baju n pakaian coz nk pi skola. Skola aku ader wat Perkampungan Ilmu Murid Tahun 6. Ak dilantik plak jd pembantu kem komanden. Mcm stailo plak bunyi dier...hahaha! Tibe2...msg masuk plak kt Sony Ericsson aku tue... "Dh gerak bagitau yea...". Oooo...baru ku sedar aku kena jumpe si dia yg dh kangen nk jumpe tue. Maklum laa...sok aku bz so jumpe laa ari nie celeb. Walaupun sat je tp tetap bermakna...

Time jumpe...rase mcm dh lame plak x jumpe padahal tiap2 mgu aku gerak pi jumpe dier, hahaha! Dier nk pas kn hadiah...aku plak singgah mkn kt Singgah Selalu je n trus grk pi CS. Carik buku ckit untuk anak2 murid. Yg paling best...pas anto dier, aku telah dianugerahkan ngan sweater baru, hehehe! Best2...aku mmg suke Adidas...ori plak tue. Sweater Adidas yg aku beli luh kt bundle je...nie plak dapat yg ori...sape x suke bai! =) Thanks sayang for that moment...

Pas tue...hati aku terus berbunge2. Otw nk balik...tersenyum je, hati gumbire laa walaupun jumpe x lame. Aku ader komitmen lain kt skola, kena jage budak2 n tido saner 3 hari 2 mlm. Malam tue...ramai org demam. Aku pun x tau naper...sampaikan tibe satu mase, budak demam tue mengadu sejuk2 kt aku. Kerana aku nie manusia n bukan robot, aku pi amek sweater ehem2 aku kasi n pas kt budak tue. Biar dier x bertambah teruk walaupun aku pun x puas lg sarung sweater tue. Yg penting budak tue ok n ehem2 aku turut mendapat berkatnya...Amin! x salahkan cik Waheda~ =)


Sweater yg dihadiahkan oleh ehem2 aku...hehe!

Aku kena cukup tido mlm nie...tapi x leh coz kena usha budak2 tue. Maner tau tido berjalan ke? Area 2 pagi...baru dapat tido, tue pun pas aku pi pekena roti canai kt mapler depan skola. Sok kena bangun pagi... ader tournament tenpin boling anjuran PPD. Target JUARA!!!

B4 tido...aku masih terngiang2 saat jumpe ehem2 aku tue, hikhik! =p
Dan...sebelum aku tido...hatiku berbisik...'Selamat Hari Lahir Mohd Asrul Yahya~'

2 comments:

I don't know when your birthday is but HAPPY BIRTHDAY!!

August 9, 2009 at 10:27 PM  

Memer : Tq Mir...bdy nie klu taun depan pnjg umo leh wish lg, InsyaAllah. =) Bdy ko plak biler? Nti x laa aku luper nk wish, hehe!

August 10, 2009 at 7:43 PM  

Newer Post Older Post Home